ЗА ЩО МИ ПЛАТИМО?

02.04.2015 23:04

ТЕМА АВТОПЕРЕВЕЗЕНЬ, СХОЖЕ, ЗАЛИШАЄТЬСЯ ОДНІЄЮ З НАЙБІЛЬШ ОБГОВОРЮВАНИХ У НАС, В РАЙОНІ. ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ ОБМІНЮЮТЬСЯ ДУМКАМИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, ОБГОВОРЮЮТЬ В ПРИВАТНИХ РОЗМОВАХ, ПИШУТЬ ДО МІСЦЕВИХ ГАЗЕТ. ЯК МИ ПОВІДОМЛЯЛИ, ДО РЕДАКЦІЇ ЗВЕРНУВСЯ НАШ ПОСТІЙНИЙ ЧИТАЧ З ПРОХАННЯМ АРГУМЕНТУВАТИ ВАРТІСТЬ ПРОЇЗДУ – У ЙОГО ВИПАДКУ ДО КОТЕЛЕВОГО. ВТІМ, ПРО ЦЕ ГОВОРИТЬ НЕ ВІН ОДИН. ОТЖЕ, ЗВІДКИ БЕРЕТЬСЯ СУМА, ЯКУ МИ СПЛАЧУЄМО ЗА ПРОЇЗД? ЛИСТА МИ ПЕРЕАДРЕСУВАЛИ КЕРІВНИКУ “НОВТРАНС-АВТО” В’ЯЧЕСЛАВУ КОЛОСУ. ЙОГО РОЗ’ЯСНЕННЯ ВИЙШЛИ ЗА МЕЖІ ЦІНОУТВОРЕННЯ.

– З чого формується вартість проїзду? – пояснює В’ячеслав Колос. – Окрім 0,48 грн. за кілометр, є ще й страховий збір – кожен наш пасажир застрахований. Додайте до цього ПДВ, адже наше підприємство є платником податку на додану вартість. Крім того, є ще таке поняття, як зонування: в межах п’яти кілометрів одна вартість. Від п’яти до десяти кілометрів – інша. У нашому районі є п’ять таких зон. Якщо усі ці складові скласти докупи, і виходить вартість проїзду.

Тепер щодо культури обслуговування. З цим питанням, зізнаюся чесно, є проблеми. Водії не завжди ввічливі і коректні з пасажирами. Складність полягає в тому, що 40 осіб – і кожен зі своїм характером, хтось більш запальний, хтось терплячий, дехто – навпаки дуже доброзичливий і привітний з пасажирами. Та й і люди бувають різні, і обставини. Не можна виключати і конфліктні ситуації, коли пасажири можуть спровокувати водія. Я як керівник не захищаю свій колектив і кожного окремо. Якщо є вина, будемо розбиратися і вживати заходів – карати як адміністративно так фінансово.

Розумію і передбачаю, що з цією проблемою ми зіткнулися і, швидше за все, зіткнемося ще не раз, але я більш ніж впевнений, що її можна уникнути: є факт образи чи некоректного поводження – просимо написати письмову заяву, звертатися в офіс, там дані будуть фіксувати, будемо викликати винного водія і розглядати разом ситуацію і вживати заходів. До речі, після сесії і активного обговорення цього питання до нас почали звертатись пасажири, називаючи конкретні номери автобусів. На одного з водіїв-перевізників чекає штраф від транспортної інспекції. Провина іншого – трохи менша, проводимо з ним виховну роботу.

Але є і те, що радує – колектив дружний, є водії, про яких гарно відгукуються пасажири, які допоможуть у складній ситуації (зупинки на вимогу) і просто хороші, приємні люди. Мені приємно чути таку думку, тому будемо працювати і прагнути до гідного сервісу й гідного обслуговування.

Що стосується перевезення пільговиків – в цьому плані порушень на сьогодні немає! Раніше були ситуації, коли водії порушували, не брали пільговиків – відповідно отримали догану і  були покарані. Зараз два пільгових пасажира – це правило, якого дотримуються і виконують всі!

Стосовно графіків руху. Розпочну з того, що графік руху маршрутів встановлений на всіх автостоянках, тарифи для ознайомлення пасажирів розміщені в кожному транспортному засобі в наочній інформації, разом з зобов’язаннями пасажира і водія. Інформація розташована в доступному для пасажира місці.

Що стосується графіків руху, на мій превеликий жаль, були зафіксовані випадки порушення. Час від часу я отримую телефонні дзвінки, люди скаржаться на затримку або навпаки ранній виїзд автобуса на тому чи іншому маршруті. У таких випадках також вживали і будемо вживати заходів, адміністративно і фінансово карати.

Але в цілому водії графіків руху дотримуються, виїзд ранковий і вечірній особисто мною, неодноразово, вибірково, контролювався, зауважень до водіїв і до мене не надходило.

 Питання дотримання водіями графіків руху перебуває на постійному контролі. На зборах  постійно обговорюється. Водії знають, будуть скарги – буде покарання! Одне з головних завдань нашої фірми – надати пасажиру зручний, безпечний сервіс, з чітким визначення часу. Ми до цього прагнемо!

Таблички на всіх маршрутах є в наявності і використовуються на рейсах.

І – про безпеку. У штаті підприємства працює три механіки і три лікаря, які виконують покладені на них функційні обов’язки по випуску водіїв на лінію. Зауважень з цього приводу немає. Підтвердженням цьому є те, що на лінії не зафіксовано будь-яких несправностей автотранспортних засобів або ДТП. Ніхто з пасажирів не постраждав. За безпеку пасажирів і водія несе відповідальність кожен співробітник нашої фірми.

І наостанок. Транспортна сфера –одна з найбільш складних і найбільш схильних до змін. Але головне, що ми зростаємо і розвиваємося. Прагнемо бути кращими у своїй сфері. Для цього нам ще треба багато працювати – працювати над якістю, сервісом. Ми це усвідомлюємо і робимо.

Просимо пасажирів допомогти нам у цьому. Свої пропозиції і скарги можете висловити нам за телефоном: 2-08-57.

—————

Назад